0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه انلاین ابزاریست  بوده است و  در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. تا مشتریان محترم با خیال اسوده خرید خود را انجام دهند


اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت کالا، به ابزاریست اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه ابزاریست بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ابزاریست از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


مشتری از خرید خود منصرف شود

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالاهای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشند، هیچ‌گونه دخل و تصرف ، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

از آنجا که فروشگاه ابزاریست یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود